Willkommen - Ha már itt vagy - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://willkommen.blog.hu/2014/12/06/keszpenzfelvet_magyarorszagon_ingyen/full_commentlist/1#c34863914
Válasz erre: Készpénzfelvét Magyarországon - ingyen
2018-03-22T16:29:08+01:00
2018-03-22T16:29:08+01:00
Albu
http://blog.hu/user/122180
Nekem van otthon egy tényleg díjmentes bankszámlám, amihez nem felétel egy irreális havi jövedelem: a pl. a Gránitnál van ilyen.<br />
<br />
Hazautalni meg Transferwise-zal szoktam, meg a barátaim nagyobb része (a többi PayPallal), devizaközépárfolyamon (!), 105 eurót 1,35-ért, 700-at 4,87-es jutalékért: <a rel="nofollow" href="https://transferwise.com/ef/b6059b">transferwise.com/ef/b6059b</a> (a sima banki utalás a sokszorosa)<br />
<br />
Ennél csak egy olcsóbb van: kp-felvét külföldön (ingyen vagy 39 centért), és valutaváltás 2 Ft alatti árfolyamrésen: <a rel="nofollow" href="http://correctexchange.hu">correctexchange.hu</a> (de egy csomó feketeváltó van a belvárosban, akik számológépbe ütik be, nem pénztárgépbe :)
https://willkommen.blog.hu/2015/09/06/a_kerites_947/full_commentlist/1#c31459319
Válasz erre: A kerítés
2016-10-13T17:16:36+02:00
2016-10-13T17:16:36+02:00
jobkereso
http://blog.hu/user/507456
én azért hozzáteszem, hogy a kerítés üzenet a szerbiai magyaroknak is, hogy ti le vagytok magasról tojva, nem tartoztok a magyarsághoz, lehet beolvadni a szerbek közé
https://willkommen.blog.hu/2015/12/26/merkel_legnehezebb_eve_volt/full_commentlist/1#c28858644
Válasz erre: Merkel legnehezebb éve volt 2015
2015-12-27T19:57:59+01:00
2015-12-27T19:57:59+01:00
StanLee
http://blog.hu/user/297463
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/12/26/merkel_legnehezebb_eve_volt?full_commentlist=1#c28857580" class="reply_nick_473246" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28857580 );">@Ad Dio</a>: Én egy ideig reménykedtem abban, hogy egy Schäuble szerű ember lesz a német kancellár. Mondjuk Merkel jobb, mint Stoiber vagy Seehofer. Mindkettőn csak jót röhögünk, igaz Bajorországban élünk, de annyira vállalhatatlanok a bajor politikusok, hogy az már bűn.
https://willkommen.blog.hu/2015/12/26/merkel_legnehezebb_eve_volt/full_commentlist/1#c28857580
Válasz erre: Merkel legnehezebb éve volt 2015
2015-12-27T17:28:41+01:00
2015-12-27T17:28:41+01:00
Ad Dio
http://blog.hu/user/473246
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/12/26/merkel_legnehezebb_eve_volt?full_commentlist=1#c28857552" class="reply_nick_297463" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28857552 );">@StanLee</a>: <br />
<br />
Én kevés politikusért "lelkesedtem" úgy mint Merkelért. Azt gondolom, hogy békeidőben a stílusa nagyon is bevált. Viszont kríziskehlyzetben 3-ból 3x követett döbbenetesen rossz taktikát. Valójában a kríziseket is békeidős stratégiával akarta kezelni. Ez pedig nagyon nem működik.
https://willkommen.blog.hu/2015/12/26/merkel_legnehezebb_eve_volt/full_commentlist/1#c28857552
Válasz erre: Merkel legnehezebb éve volt 2015
2015-12-27T17:22:39+01:00
2015-12-27T17:22:39+01:00
StanLee
http://blog.hu/user/297463
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/12/26/merkel_legnehezebb_eve_volt?full_commentlist=1#c28857450" class="reply_nick_473246" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28857450 );">@Ad Dio</a>: En is pont igy latom, ahogy te. Merkelt amikor megvalasztottak, akkor nem sokat vartam tole. Jol kihasznalta 2008 utan a schroderi politika es az eros nemet gazdasag adta lehetosegeket es a kivaros taktikajaval jol fellenditette az orszagot. De egy igazi politikus karizmaja nem abban mutatkozik meg, hogy jo poziciobol indulva mit tud elerni, hanem tenyleges problemahelyzetekben milyen valaszokat ad. Merkel egyszer adott gyors es rossz valaszt, amikor beengedte a sok menekultet. Nemetorszag hosszutavon elasta magat, ezt most meg nem latjak es erzik, majd 10 ev mulva.
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28857510
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-12-27T17:17:53+01:00
2015-12-27T17:17:53+01:00
StanLee
http://blog.hu/user/297463
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar?full_commentlist=1#c28856390" class="reply_nick_1007250" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28856390 );">@Nemfajtalan srác</a>: A nemet nyugdijas jonni fog, jol felfogott erdeke, hogy a 6-800 euros nyugdijat ertelmesen hasznalja fel. Abbol itt max elvegetal, mig Mo-n jol meg tud belole elni. Igazabol mindegy neki, hogy Nemetorszagban nem erti meg az apolot (mivel a mostani politika a sok menekultbol akar olcso apolo munkaerot verbuvalni), vagy Mo-n, sokkal de sokkal kevesebbert. A gyereknek meg mindegy, hogy evente egyszer radob meg par szaz km-et, hogy lassa a szulot.
https://willkommen.blog.hu/2015/12/26/merkel_legnehezebb_eve_volt/full_commentlist/1#c28857450
Válasz erre: Merkel legnehezebb éve volt 2015
2015-12-27T17:10:50+01:00
2015-12-27T17:10:50+01:00
Ad Dio
http://blog.hu/user/473246
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/12/26/merkel_legnehezebb_eve_volt?full_commentlist=1#c28855808" class="reply_nick_297463" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28855808 );">@StanLee</a>: <br />
<br />
Az német baloldal a jobboldal által vezetett koalában nagyon kényelmes helyzetben van. Főleg amióta Merkel bemasírozott a bal-liberális sarokba. Annak is a legszélére. A baloldalnak elég annyit tennie, hogy nem engedi onnan ki és megvárja míg az idő így vagy úgy megérleli a helyzetet. Ha bukik, akkor a bukás elsősorban Merkelé és a jobboldalé. Ha túléli, akkor a koala nyer, amiben ők is benne vannak. A AfD elleni "kűzdelem"-ből is remélnek annak rendje és módja szerint egy adag szavazatot.<br />
<br />
Németország jövője fájdalmasan bizonytalan. Ez pedig MINDENKINEK rossz Európában. Sajnos Merkel idén CSAK rossz döntéseket hozott. Egy ilyen formátumú politikustól ezt nem várná az ember...
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28856390
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-12-27T14:15:30+01:00
2015-12-27T14:15:30+01:00
Nemfajtalan srác
http://blog.hu/user/1007250
Ha választani lehet, akkor inkább a német nyugdíjas jöjjön, mint a sok izgága Ahmed meg Sultan
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28856344
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-12-27T14:12:03+01:00
2015-12-27T14:12:03+01:00
Nemfajtalan srác
http://blog.hu/user/1007250
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar?full_commentlist=1#c28854576" class="reply_nick_297463" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28854576 );">@StanLee</a>: <br />
A szocdemek az egyik szélsőségtől (komenizmus) a másikig (libsizmus) tántorognak minden kritika nélkül. Én ezt a mély szellemi válságuk tünetének látom. Rengeteg demagógiával megfűszerezett, pragmatizmus nélküli politika jellemzi a baloldali gondolkodást mostanában<br />
<br />
Én speciel kedvelem Németországot, de az ottani szellemi elitnél undorítóbbat nem sokat látni, a hazai magyarfaló libsiket is beleértve. Sok átlagnémetet megkajáltattak a Magyarország elleni kampánnyal, de most a migrációs válság kapcsán nagy kijózanodás lehet arrafelé, legalábbis innen nézve mert pár hónap óta Magyarországon vagyok<br />
<br />
Szerintem pár év és felgyorsul a Magyarország felé már most meglevő nyugdíjas kivándorlás Németországból és Hllandiából. Ha választani lehet, akkor a felől
https://willkommen.blog.hu/2015/12/26/merkel_legnehezebb_eve_volt/full_commentlist/1#c28855808
Válasz erre: Merkel legnehezebb éve volt 2015
2015-12-27T12:43:47+01:00
2015-12-27T12:43:47+01:00
StanLee
http://blog.hu/user/297463
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/12/26/merkel_legnehezebb_eve_volt?full_commentlist=1#c28855228" class="reply_nick_473246" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28855228 );">@Ad Dio</a>: A nagykoalícióban az SPD csak Gabrielt tudja ringbe küldeni Merkel ellen, neki viszont esélye sincs, sose volt esélye Merkellel szemben. Az SPD-t nem rázta meg a közvéleménykutatásokban a menekültválság, ők indulnak a legjobb pozícióból, mivel ahogy írod is, ha Merkel politikája kudarcot vall, akkor ők a "Megmondtuk, másképp kellett volna csinálni" és megtartják a maguk kis 25%-os részét a Bundestagban. Schröder lelépése óta az SPD szenved, nem tud hova fejlődni. Ennek mondjuk a nagykoalíció is az oka.<br />
<br />
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/12/26/merkel_legnehezebb_eve_volt?full_commentlist=1#c28855292" class="reply_nick_1030" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28855292 );">@Balt</a>: Merkel nem fogja direktben elismerni, hogy elfuserált a menekültpolitikája. Ezért is engedi, hogy olyan törvényjavaslatok kerüljenek elfogadásra, ami nem az ő fejéből pattannak ki, ha baj van, akkor más feje vesszen oda. Törökország nonkonform volt, aztán gyorsan barát lett, amikor Erdogan pénzért hajlandó volt az EU-s határ védelmét megkezdeni. Merkelnek minden megoldás jó, ami nem a német és EUs határon zajlik le a menekültekkel szemben. Ha Erdogan lelövi az összes menekültet, Merkelt az sem fogja érdekelni, mert annál kevesebb jön Németországba.<br />
<br />
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/12/26/merkel_legnehezebb_eve_volt?full_commentlist=1#c28855330" class="reply_nick_171365" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28855330 );">@Brix</a>: Az EU meghalt annak létezni, amilyennek kigondolták az alapítók. Ezt Merkelnek és a menekülteknek köszönhetjük. Arra azért érdemes lesz odafigyelni, hogy a menekültkérdésben ha többségi elfogadás lesz az EUs javaslatokban, akkor Németország egyedül fog maradni.<br />
<br />
Összeségében véve elmondható, hogy Merkel csak vesztesen kerülhet ki ebből a játszmából.
https://willkommen.blog.hu/2015/12/26/merkel_legnehezebb_eve_volt/full_commentlist/1#c28855330
Válasz erre: Merkel legnehezebb éve volt 2015
2015-12-27T11:35:22+01:00
2015-12-27T11:35:22+01:00
Brix
http://blog.hu/user/171365
Katasztrófahelyzet van. Az EU legfőbb vezetői még mindig kvótákról és legális áttelepítésről beszélnek ,amikor kezelhetetlen nagyságú , pontosan nem ismert számú tömegek érkeznek Európába. Szinte előre borítékolható, hogy nagyon komoly gazdasági-társadalmi és politikia válság elé néz Európa , ha már nem abban van... Az illegális migrációhoz köthető véres események mára mindennapossá váltak Európában, <br />
(<a rel="nofollow" href="http://www.thelocal.es/20151226/african-migrants-riot-in-spanish-beach-town)">www.thelocal.es/20151226/african-migrants-riot-in-spanish-beach-town)</a> nem kétséges , hogy veszélybe került az életformánk, a béke , a nyugalom , a jólét.<br />
A legfontosabb lenne , hogy azok a polkitikusok, akik miatt a probléma exkalálódott ( Merkel és Juncker) minél előbb lelépjenek , hogy megérkezzen ez egészséges " immunválasz " ezekre romboló folymatokra.<br />
Európa mindent elveszthet most, amit az elmúlt 70 évben elért, ha nem lesz radikális változás a menekültpolitikában
https://willkommen.blog.hu/2015/12/26/merkel_legnehezebb_eve_volt/full_commentlist/1#c28855292
Válasz erre: Merkel legnehezebb éve volt 2015
2015-12-27T11:31:25+01:00
2015-12-27T11:31:25+01:00
Balt
http://blog.hu/user/1030
A prognózissal egyébként vitám van: szóban persze továbbra is megy a refugeeswelcome - Merkel részéről feltétlenül, mert nem hazudtolhatja meg magát legalábbis szóban -, viszont ahogy most a macedón határőrizet sem a saját szakállára keménykedik, úgy a törököknek még azt is el fogják nézni, ha lőni fognak a gumicsónakokra.
https://willkommen.blog.hu/2015/12/26/merkel_legnehezebb_eve_volt/full_commentlist/1#c28855268
Válasz erre: Merkel legnehezebb éve volt 2015
2015-12-27T11:28:05+01:00
2015-12-27T11:28:05+01:00
Balt
http://blog.hu/user/1030
Abban nem vagyok biztos, hogy az AfD és a Jobbik közé egyenlőségjelet lehet/kell tenni, sőt, megkockáztatom: talán jobb is lenne, ha a német politikában megjelennének egyelőre helyben, akár valamiféle koalícióban. (Sejtem, hogy a svéd megoldás fog következni: itt még csak nem is "kvázi" nagykoalíció próbálja majd őket kiszorítani, ezzel még tovább erősítve.)
https://willkommen.blog.hu/2015/12/26/merkel_legnehezebb_eve_volt/full_commentlist/1#c28855228
Válasz erre: Merkel legnehezebb éve volt 2015
2015-12-27T11:23:20+01:00
2015-12-27T11:23:20+01:00
Ad Dio
http://blog.hu/user/473246
A "liberalizmus"-t Európában azonosítják annak bal-liberális válfajával. Ennek okai érthetőek, de ettől még nem válik megalapozottabbá ez a tévedés. Ennek a liberalizmusnak NINCS olyan válasza, a menekült válságra, ami előremutató lenne. Ha a válság "magától" nem oldódik meg, <br />
<br />
Ha a liberális konzervativizmus nem eszmél idejében, Európa radikalizálódik. <br />
<br />
Németország a nagykoala miatt tehetetlen. A baloldal igyekszik a kudarcot Merkel nevével összekötni, ezzel párhuzamosan a willkommenskultur-on kívül mást nem hajlandó támogatni.<br />
<br />
Merkelt csak a csoda menti meg.
https://willkommen.blog.hu/2015/12/26/merkel_legnehezebb_eve_volt/full_commentlist/1#c28855098
Válasz erre: Merkel legnehezebb éve volt 2015
2015-12-27T10:54:41+01:00
2015-12-27T10:54:41+01:00
mim
http://blog.hu/user/99498
Merkel rengeteget tesz a nemzeti irányzatú politika újjáélesztéséért az ideolgógiai alapú politizálásának következményei segítségével.
https://willkommen.blog.hu/2015/12/26/merkel_legnehezebb_eve_volt/full_commentlist/1#c28854646
Válasz erre: Merkel legnehezebb éve volt 2015
2015-12-27T09:41:03+01:00
2015-12-27T09:41:03+01:00
midnight coder
http://blog.hu/user/126052
Pontosan. És persze amikor majd a bevándorlók elkezdenek csintalankodni...
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28854576
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-12-27T09:15:00+01:00
2015-12-27T09:15:00+01:00
StanLee
http://blog.hu/user/297463
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar?full_commentlist=1#c28853352" class="reply_nick_1007250" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28853352 );">@Nemfajtalan srác</a>: Igen, ennek a mostani migránspolitikának az egyik pikantériája, hogy pont az a szocdem kormánypárt támogatja a legjobban, aki annó az uniós bővítéskor elérte, hogy a kelet-európaiak ne tudjanak hosszú időn keresztül munkát vállalni, a honi munkahelyek védelmében. De azt sem szabad szem elől téveszteni, hogy amikor Merkel beengedte szeptemberben a sok menekültet és kiadata meghívólevelet a világ összes menekültjének, akkor elsősorban humanitárius okokból cselekedett (politikailag jót akart a külvilág felé mutatni a görög adósságrendezésben mutatott merevsége miatt). Csak azután lett a menekültáradat jó munkaerő forrás, az elöregedő német társadalom megmentői, miután ki kellett találni, hogyan adják el a németeknek a beözönlő tömegeket.<br />
<br />
Állítólag a beérkezett 1 millióból 270 ezer gyerek. Szóval az sem igaz, hogy sok szorgos kéz érkezne. Továbbá a novemberi adatok alapján az elutasítottak aránya 55%, habár marad mindenki, jogszerűen kevesebb, mint a fele maradhatna. Ha elutasítjáka kérelmet, akkor még csak munkát sem vállalhat.<br />
<br />
Szóval ha a németeknek annyira fontos lett volna a sok munkaerő, akkor már a munkaerő piac megnyitása után olyan programokkal segíthették volna az azonos kulturkörből érkező, maximum a nyelvi problémákkal küzdő kelet-európai munkások betelepedését, amivel mire az idén érkezett jobb esetben is kb. 400 ezer menekült munkaképes lesz (leghamarabb 2017), hogy ezt a számot minden gond nélkül elérhette volna Németország.<br />
<br />
De nekik persze nem jó a lengyel, vagy a magyar. De ennek is megvan az oka. Olyan munkavállalókra van szükségük, akiknek magasabb a gyerekvállalási kedvük, ami statisztikailag alátámasztott (tehát kétszer annyi gyereket szül egy első generációs menekült, mint egy német vagy egy kelet-európai bevándorló) ill. a legfontosabb, gyökerek nélküli és nem akar 5-10 év munka után hazamenni. Ez a kivándorlás azért fontos kérdés, mert már most sokan a nyugdíjasok közül nem Németországban élnek, tehát az állami kassza fizet, de abból semmi nem jut vissza nekik áfa vagy az igénybe vett szolgáltatások miatti munkaerőkből származó adóbevételekből. Ezt is a menekültekkel akarják megoldani, mert az első generációs menekült nem fog visszamenni a lebombázott hazájába, míg a gyerekei mivel mindkét országban idegenek, így maradnaka jobb körülményekközött Németországban.<br />
<br />
Elfuserált menekültpolitika, ami nagyon nehéz időket fog a német társadalomnak generálni. Én pont ezért sem égettem fel mindent Mo-n, van hová visszatérni, ha nagy lesz a baj.
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28853352
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-12-26T21:37:50+01:00
2015-12-26T21:37:50+01:00
Nemfajtalan srác
http://blog.hu/user/1007250
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar?full_commentlist=1#c28851620" class="reply_nick_297463" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28851620 );">@StanLee</a>: <br />
Nekem a legfurább az egész történetben, mennyi ideig nem engedtek Németországban minket, új EU-polgárokat munkát vállalni. Ausztriában és Németországban is a lehető leghosszabb ideig fenntartották a moratóriumot, és volt közben 1-2 igen piszkos propagandakampány a kelet-európai munkavállalók ellen (példul a Bunda fedőnevű razzia, kifejezetten a magyarok ellen, mint utóbb kiderült jogalap nélkül)<br />
<br />
Azt is a szocdemek verték keresztül, vagyis ugyanazok, akik most a ki tudja honnan szalajtott embertömeg kényszerbetelepítését a legjobban szorgalmazzák. Ennél esztelenebbek nem is lehetnének a saját országuk szempontjából, és ennél megalázóbban nem bánhatnának a szegényebb EU országok polgáraival, akik pedig tényleg csak dolgozni akarnak, nem pedig élősködni<br />
<br />
Ennek az undorító mocskos baller gyülekezetnek ki kéne már hullani a politikai rostán, hogy egyáltalán lehessen már végre valakikkel értelmesen vitatkozni
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28853252
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-12-26T21:22:50+01:00
2015-12-26T21:22:50+01:00
Nemfajtalan srác
http://blog.hu/user/1007250
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar?full_commentlist=1#c28852996" class="reply_nick_297463" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28852996 );">@StanLee</a>: <br />
Én együtt dolgoztam Németországban sok különféle szerzettel, véletlenül két szíriai is volt közöttük. Nem voltak menekültek, az egyik már Európában nőtt fel, a másik pedig pár éve jött, de pályázattal munkavállalói engedéllyel. Személy szerint egyébként nagyon jól megvoltam velük, bár voltak azért furcsa helyzetek. Mondjuk a nőkhöz való viszony az náluk teljesen más, pedig a legiskolázottabb felső 5 százalékból valók<br />
<br />
A mostani beözönlők teljesen más eset. Legnagyobb részük soha nem fog megtanulni németül, nem fog beilleszkedni, csak teher és baj Európának<br />
<br />
Hogy miért? Mert ők az a bunkó embertömeg, akikből egy is több a kelleténél bárhol a világon
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28853190
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-12-26T21:10:15+01:00
2015-12-26T21:10:15+01:00
Nemfajtalan srác
http://blog.hu/user/1007250
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar?full_commentlist=1#c28852284" class="reply_nick_297463" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28852284 );">@StanLee</a>: <br />
Kesztyű egy logikai analfabéta. Egyik hozzászólásában azt állítja, a magyaroknak fogalmuk sincs a külföldi viszonyokról. a másikban meg a sok magyar miatt aggódik, akik külföldön vállalnak munkát, A kettő együtt eleve nem lehet igaz
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28852996
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-12-26T20:32:01+01:00
2015-12-26T20:32:01+01:00
StanLee
http://blog.hu/user/297463
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar?full_commentlist=1#c28852888" class="reply_nick_181757" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28852888 );">@kesztió</a>: Ha jobb pozícióból indultak, mint momdjuk Romänia, vagy Szerbia, akkorr bizony nagy baj van ezekkel a menekültekkel, mert engedték az országukat tönkre tenni és nem tettek az ellen eleget, hogy mindez ne történjen meg velük.<br />
<br />
Még mindig tartom, hogy a dévai árváknak is adhatna a német állam pénzt. 12 m HUF egy menekült szír gyerek éves átlagos költsége. Ennyiből Déván 10 gyereket eltartanak. Ott jól hasznosul a pénz, azzal, hogy egy szír terrorizált gyereket próbál egy német szocmunkás talpra állítani, úgy, hogy nem is beszélnek egy közös nyelvet, szerintem nem értelmes dolog. Annak a rengeteg pénznek jobb helye lenne egy menekült táborban mondjuk Törökországban, ahol szír szocmunkások látnák el ugyanezt a feladatot. Kevesebb pénzből lehet nagyobb hasznosságot elérni.<br />
<br />
És igen, adományoztam német segélyszervezetnek pénzt, hogy iraki menekülttáborokban arra költsék, amire a legnagyobb szükség van: ennivalóra és gyerekek oktatására.<br />
<br />
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar?full_commentlist=1#c28852718" class="reply_nick_1007250" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28852718 );">@Nemfajtalan srác</a>: Valahol írtam már erről, hogy amikor német nyelvtanfolyamra jártam, olyan törökökkel tanultam, akik 15-20 évet elvoltak a kis világukban, németül semmit nem tudtak. A mostani menekültekintegrációja majd így fog sikerülni.
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28852888
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-12-26T20:14:43+01:00
2015-12-26T20:14:43+01:00
kesztió
http://blog.hu/user/181757
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar?full_commentlist=1#c28852284" class="reply_nick_297463" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28852284 );">@StanLee</a>: Az teljesen igaz, hogy egy Csaba atyához került árva semmivel sem kevésbé fontos, mint a szír menekült gyermeke. A különbség az, hogy Románia bármennyire is nem gazdag ország, azért mégis EU-tag és ha hülyeségek vannak nálunk, az már inkább a politikai oszátly töketlenségének tudható be, nem annak, hogy mennyire szegények vagyunk és mennyire nem tudunk önerőből kezdeni valamit is. Magyarul nekünk inkább háló kell, mint hal.<br />
<br />
Szíriát és a többi polgárháborús övezetet visoznt vedd úgy, hogy gyakorlatilag letörölték a föld felszínéről, ott nem az tevődik fel, hogy gazdagság vagy szegénység, ott a nagy büdös nulla van, a menekültek földönfutók, és az az igazán szomorú, hogy fennebbről indultak, mint mi. Nekük – egyelőre – sajnos hal kell. <br />
<br />
Ez a nagy különbség.
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28852718
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-12-26T19:38:30+01:00
2015-12-26T19:38:30+01:00
Nemfajtalan srác
http://blog.hu/user/1007250
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar?full_commentlist=1#c28851770" class="reply_nick_181757" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28851770 );">@kesztió</a>: <br />
"igazságos kvótarendszerrel és szigorú, de betartható törvényekkel akár tízmilliós nagyságrendű menekülttömeget is sikeresen tudna INTEGRÁLNI. "<br />
<br />
Még jó hogy nem a tefajtád van itt hatalmon. Aki annyira buta, hogy azt hiszi, törvényekkel bárkit is integrálni lehet, pláne tízmilliós nagyságrendben, az inkább kísérletezzen odahaza a saját fütyülőjével
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28852284
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-12-26T17:50:37+01:00
2015-12-26T17:50:37+01:00
StanLee
http://blog.hu/user/297463
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar?full_commentlist=1#c28852162" class="reply_nick_181757" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28852162 );">@kesztió</a>: Érdekes gondolat ez a Trianon. Én amikor hazamegyek, elszörnyedve hallgatom a magyar rádiót, TV-t, hogy az állami médiagépezet hogyan mutatja be a menekülthelyzetet. Nem értek vele egyet, főleg nem Mo-n, ahol semmi, az égadta világon semmi hatása nincs annak az egymillió embernek, aki Németországba jött az idei év folyamán. Nagymamám meg a rokonok fosnak a menekültektől, pedig egyet nem láttak, én szerintem többel találkoztam Mo-n, mint ők, de mégis félnek tőlük.<br />
<br />
Vessetek rám követ, de én sokkal elfogadhatóbbnak tartanám azt, ha a német állam az adóeurókkal jobban sáfárkodna és ott használná, ahol arra tényleg szükség van. Egy másik blogbejegyzésemben írtam, hogy a rengeteg pénzzel, amivel a veszélyes úton érkezett kiskorúakat támogatják itt, mennyivel többet lehetne elérni, ha a menekülttáborokban használnák fel a pénzt.<br />
<br />
És mivel ér kevesebbet egy árva vagy a családjából kitett gyerek Déván Csaba testvérnél, mint az, amelyik eljutott Görögországig, majd valahogy Németországba? Ha a német állam azt mondaná, hogy adunk évente ugyanannyi zsetont a k-európai árvákra, mint amennyit a menekült gyerekek ellátására költünk csak Németországban, mert ez az emberséges, mert az a gyerek Romániában, Szerbiában, Ukrajnában, stb. is megérdemli a normális ennivalót, lakhelyet, oktatást, mint a szír menekült gyerek, na az lenne igazán emberséges. De ez így képmutatóság a német politikától, amit csinál. De ez már nagyon messze van attól, amiről beszélgetünk.
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28852162
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-12-26T17:23:13+01:00
2015-12-26T17:23:13+01:00
kesztió
http://blog.hu/user/181757
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar?full_commentlist=1#c28852100" class="reply_nick_297463" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28852100 );">@StanLee</a>: Amíg még ennyi pénzért se lennél a menekültcsalád helyében, meglehetőst irrelevánsnak érzem azt boncolgatni, hogy mennyire igazságos. Többségi szemmel úgy általában nem igazságos semmiféle pozitív diszkrimináció, de nálam – kisebbségi létemre – az empátiáért felelős szinapszisok teljesen másként működnek, és erre leplezetlenül büszke is vagyok. Ha Magyarországon nem lenne minden magyarítva, szinkronizálva, adaptálva, szájbarágva, nehogy a magyar mélyebben megismerhessen más kultúrát, tanulhasson idegen nyelveket stb, lehet, hogy a menekültkérdésről is alapvetően más lenne a percepció. Amúgy Trianonnak nem az ország megcsonkítása blablabla volt az igazi nagy tragédiája, hanem, hogy a magyarság régi „vágya” teljesült: az etnikailag homogén nemzetállam. Ijesztő, hogy egy átlagmagyar mennyire nem képes „nem-magyarul” gondolkozni…<br />
<br />
A hozzászólásod első részével viszont teljesen egyetértek: a szíriai helyzet eszkalálódásáért nemcsak a két „főgonosz”: az USA és a ruszkik a felelősek, hanem vastagon benne van az EU – így Merkel – keze is. Ezt biza mi főztük magunknak, de csak akkor kezdett kellemetlen lenni, amikor ennünk is kellett belőle.
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28852100
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-12-26T17:02:36+01:00
2015-12-26T17:02:36+01:00
StanLee
http://blog.hu/user/297463
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar?full_commentlist=1#c28851770" class="reply_nick_181757" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28851770 );">@kesztió</a>: Merkel 2012 óta tehetett volna azért, mint az európai politika egyik meghatározó alakja és nem utolsó sorban német kancellár, hogy a szíriai háborús helyzet rendeződjön, vagy éppen csak jobb körülmények között élhessenek a menekülttáborokban. Elnézést a kifejezésért, de magasról tett arra, hogy mi történik ott. A németben azt utálom a legjobban, hogy ameddig a szemét nem az ő kertjében landol, nem foglalkozik vele.<br />
<br />
Amúgy Merkel nem a saját vagyonából finanszírozza a menekülttámogatást, hanem a nagy közös kasszából, amibe többek között én is ugyanúgy befizetek minden hónapban, nem is keveset.<br />
<br />
Nem bántásul, de a szír analfabéta kecskepásztornak sokkal jobb ökonómiai vénája van, mint Neked. 600 euróért dolgoztok romániában mérnökként, ebből eltartasz egy egész családot (ezért minden tiszteletem). A német szociális ellátó rendszerben egy 4 fős menekült család a következőket kapja: 399 € (első felnőttkorú) + 360€ (második felnőtt) + 2 x 140€ (gyerekek után) = 1039€ (nettó) havonta. Ezért nem kell semmit csinálni, csak eljutni a német határig. Bónuszként kap még egy lakást is, minimum 90 m2 alapterület, mivel ez az, ami a Hartz IV-et kapóknak jár. Így csak a lakhatást minimum 640 euróval támogatja még az állam, és a fűtésköltséget is fizetik. Szóval havonta kap a közösből minimum 1679 euró juttatást egy négy fős menekült család, anélkül, hogy az életben egy centet is befizettek volna a német szocrendszerbe. És ez neked vagy nekem nem jár, mert mi uniós állampolgárok vagyunk, nekünk van hová hazamennünk, ha nincs munkánk. Ezt a rendszert gondolom igazságosnak tartod? Én nem, de ez már más tészta.
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28851770
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-12-26T15:21:35+01:00
2015-12-26T15:21:35+01:00
kesztió
http://blog.hu/user/181757
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar?full_commentlist=1#c28851620" class="reply_nick_297463" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28851620 );">@StanLee</a>: A gond az, hogy pont úgy nem tudlak sajnálni ezért, mint ahogy a német sem sajnál minket, romániai mérnökököket, ahol nemhogy az 1000, de sokszor még az 5-600 eurós fizetés is kimagaslónak számít.<br />
Annak én sem vagyok a híve, hogy a gazdasági bevándorlók közül válogatás nélkül mindenkit beengedjenek, de Merkel igenis nem mindennapi emberségről és gerincességről tett tanúbizonyságot az utóbbi hónapokban. Az, hogy Európa iszlamizálódásának bár elvi esélye lenne, én hagymázas őrültségnek tartom, egyetlen komoly felmérés se mutat ebbe az irányba, és igenis, igazságos kvótarendszerrel és szigorú, de betartható törvényekkel akár tízmilliós nagyságrendű menekülttömeget is sikeresen tudna INTEGRÁLNI. Persze, ehhez az orbáni, gyűlöletkampánon alapuló víziónál picivel több kellene.
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28851620
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-12-26T14:51:08+01:00
2015-12-26T14:51:08+01:00
StanLee
http://blog.hu/user/297463
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar?full_commentlist=1#c28851214" class="reply_nick_181757" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28851214 );">@kesztió</a>: Munkám azért nem lesz, mert a német állam a menekültek okozta költségvetési lyuk betömésére pont azokat a kutatás-fejlesztési pénzeket veszi el először, ami a megélhetésem biztosítja. Szóval nem egy adott menekült veszi el tőlem a munkát, hanem az a 4-5 menekült, akinek az eltartásához szükséges az a pénz, amibe én egy évre kerülök a német államnak, ill. az a kb. 40 menekült, akit abból a projektpénzből finanaszíroznak meg majd egy évre, amiből én és másik 2 ember kutatott volna és a végére olyasvalamit hoztunk volna létre, ami piacon eladható termék.<br />
<br />
A menekültek miatt persze majd fizethetek több adót, csökken az életszinvonal, amin élek. Havonta fizethetek majd a lakásért, amit most 600 euróért bérlek 800-at, mert a migráns családnak ennyiért veszi ki az állam a főbérlőtől, szóval ha meg akarom tartani, zsebbe kell nyúlnom.<br />
<br />
Rengeteg német munkaadó örül az olcsó migráns munkaerőnek. Kevesebbet kérnek ugyanazért a munkáért, mint egy k-európai, vagy egy német, nem szólnak vissza, örülnek, hogy dolgozhatnak, a jogaikért nem állnak ki. A munkaadó a többi alkalmazottját ezzel sakkban tarthatja, tehát vagy kussolsz, vagy lapátra tesz, mert másik 10 migráns vár arra a munkára.<br />
<br />
És igazad van, pancser lennék, ha nem találnék munkát, persze fogok is, de...
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28851240
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-12-26T13:33:54+01:00
2015-12-26T13:33:54+01:00
kesztió
http://blog.hu/user/181757
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar?full_commentlist=1#c28733782" class="reply_nick_1007250" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28733782 );">@Nemfajtalan srác</a>: Kérdés, hogy egyáltalán téged lehet-e integrálni. Mert Magyarország számára ti, szélsőjobbok vagytok az igazi „migránsok”, akik hátráltatják az ország felzárkózását a sikeres, liberális demokráciában gondolkodó nyugat-európai államokhoz. (Ja, tudom, hogy hanyatló nyugat meg Soros meg Rotschild, de valahogy mégis a magyarok özönlenek Nagy-Britanniába és Svédországba, nem fordítva.)
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28851214
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-12-26T13:28:57+01:00
2015-12-26T13:28:57+01:00
kesztió
http://blog.hu/user/181757
„Addig meg itt siránkozom és reménykedem benne, hogy 2017-ben is lesz majd munkám.”<br />
<br />
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar?full_commentlist=1#c28851090" class="reply_nick_297463" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28851090 );">@StanLee</a>: Milyen szánalmas pancser is lehetsz, ha egy „értékteremtő munkára alkalmatlan”, nyelvet nem tudó, háttérrel és helyismerettel nem rendelkező migráns elveheti a munkádat.
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28851090
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-12-26T12:59:44+01:00
2015-12-26T12:59:44+01:00
StanLee
http://blog.hu/user/297463
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar?full_commentlist=1#c28850142" class="reply_nick_964569" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28850142 );">@tarnaveni</a>: Merkel marad, még azt is meg merem kockáztatni, hogy 2ö17-ben újraválasztják. Mind a CDU/CSU + SPD alkotta nagykoalícióban, mind a zöldek által támogatott menekültpolitikája miatt megvan neki a többsége a Bundestag-ban. Németország elmegy a falig és majd akkor, ha minden kötel szakad, majd talán akkor fog bármi is változni.<br />
<br />
Addig meg itt siránkozom és reménykedem benne, hogy 2017-ben is lesz majd munkám.
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28850142
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-12-26T10:14:33+01:00
2015-12-26T10:14:33+01:00
tarnaveni
http://blog.hu/user/964569
Meddig marad Merkel? Szerintem addig amíg a –nemezértjöttünk-ek (lásd Olaszországba tiszta lakást ,internetet és több zsebpénzt követelnek) a nagy csalódásuk miatt el nem kezdenek robbantgatni. Talán szükség is van rá, hogy a német vezetők agya a helyükre billenjen.
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28733782
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-12-07T13:06:57+01:00
2015-12-07T13:06:57+01:00
Nemfajtalan srác
http://blog.hu/user/1007250
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar?full_commentlist=1#c28566398" class="reply_nick_16367" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28566398 );">@Irbisz</a>: <br />
Értelmes ember nem is gondolhatja komolyan, hogy ezekből a többséget valaha integrálni lehet. Valószínűleg nem is ez a cél, hanem a fordítottja, a társadalom dezintegrálása, a hagyományos társadalmi értékek (isten, haza, család) szétverése, amihez a migránsok csak szerszámként kellenek<br />
<br />
Persze az érzelgős nénik és bácsik, agymosott fiatalok fejében nyilván nem ez motoszkál, de ős is csak eszközök, hasznos idióták a "nagy eszme" megvalósításához
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28733732
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-12-07T12:58:51+01:00
2015-12-07T12:58:51+01:00
Nemfajtalan srác
http://blog.hu/user/1007250
Ez is egy példája annak, mennyire alkalmatlan a parlamentáris demokrácia "nagykoalíciónak" csúfolt karikatúrája egy komolyabb kihívás megoldására <br />
<br />
A nagykoalíció lényegébő fakadóan cselekvésképtelen, viszont leváltani se lehet alternatíva híján. A néhány százalékos eleve szélsőségesnek titulált pártok elől elzárta a hatalomátvétel útját az uralkodó elit, marad tehát a Merkel és Hasonszőrűek ámokfutása mint egyetlen lehetőség a biztos kárhozatba vezető úton
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28681918
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-11-28T18:39:50+01:00
2015-11-28T18:39:50+01:00
Behajtó70
http://blog.hu/user/439572
Ez egy bábu. Ha elmegy, lesz másik.
https://willkommen.blog.hu/2015/11/22/szanalmat_erzek_az_atvert_menekultekkel_szemben/full_commentlist/1#c28669312
Válasz erre: Szánalmat érzek az átvert menekültekkel szemben
2015-11-26T17:21:38+01:00
2015-11-26T17:21:38+01:00
StanLee
http://blog.hu/user/297463
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/22/szanalmat_erzek_az_atvert_menekultekkel_szemben?full_commentlist=1#c28658938" class="reply_nick_16367" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28658938 );">@Irbisz</a>: Nem tudom mióta élsz/dolgozol Németországban. A német cégeknél egy adott nézőpontot addig képviselnek, amíg már tarthatatlanná válik a helyzet és nincs már más kiút az óriási anyagi veszteség előtt. Akkor változtatnak, de csak egy kicsit. A politikára meg nem kell példát felhoznom, addig csinálják, amíg nincs kiút.<br />
<br />
Merkel volt az egyik, aki hajlandó volt irányváltásokra a politikájában. De ebben az egyben, a menekültügyben annyira elvetemülten ragaszkodik az irányhoz, hogy csak a bukás fogja attól eltántorítani.<br />
<br />
Amúgy én is olyan ember vagyok, hogy ha látom, hogy nem jó az irány amit kitűztem és az út amin elindultam, akkor fogom magam és változtatok rajta. Sajnos nem mindenki hajlandó erre.
https://willkommen.blog.hu/2015/11/22/szanalmat_erzek_az_atvert_menekultekkel_szemben/full_commentlist/1#c28658938
Válasz erre: Szánalmat érzek az átvert menekültekkel szemben
2015-11-25T10:51:29+01:00
2015-11-25T10:51:29+01:00
Irbisz
http://blog.hu/user/16367
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/22/szanalmat_erzek_az_atvert_menekultekkel_szemben?full_commentlist=1#c28654610" class="reply_nick_297463" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28654610 );">@StanLee</a>: <br />
Csak az ökör következetes, tartja a mondas, mas nem juthat az ember eszebe. En nem tartom gyengesegnek, ha felülbiralja valaki az uj fejlemenyek, tenyek tükreben az allaspontjat, söt inkabb elönynek, mert az embernek kell lennie ennyi flexibilitasanak lenni.<br />
Nem tudom, a nemet valasztok ezt hogy itelik meg, de ha naluk problema a kihatralas egy korabbi velemeny mögül, ha az addig nem latott tenyek, adatok, valtozasok miatt következik be, az szomoru.<br />
<br />
A Zöldek meg egy bigott, fanatikus tarsasag, tölük semmi ilyesmi nem lep meg. Viszont az SPD nepszerüsege szerinted csökenne, ha elkezdene atgondolni a helyzetet?? Nem akarom elhinni, vagy en nem vagyok tipikus szavazo, szamomra egy politikus, politikai erö hitelessege csak nö, ha kepes megujulni es reagalni a valtozasra, nem csak megy "batran" a szakadeknak, mert nem "hatralhat" meg.
https://willkommen.blog.hu/2015/11/22/szanalmat_erzek_az_atvert_menekultekkel_szemben/full_commentlist/1#c28654610
Válasz erre: Szánalmat érzek az átvert menekültekkel szemben
2015-11-24T17:05:32+01:00
2015-11-24T17:05:32+01:00
StanLee
http://blog.hu/user/297463
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/22/szanalmat_erzek_az_atvert_menekultekkel_szemben?full_commentlist=1#c28647414" class="reply_nick_16367" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28647414 );">@Irbisz</a>: Merkel nem mondhat mást, mint amit elkezdett, sose volt 180 fokos irányváltás a politikájában, főleg nem ilyen gyorsan, mint ahogyan azt most kellene megtennie. Így marad neki, hogy utolsó pillanatig folytatni fogja ezt a politikát, még akkor is, ha ez a német társadalomban óriási változásokat fog látrehozni.<br />
<br />
Az SPD sem mondhat mást, mint amit eddig mondott, hogy mindenki jöjjön, a zöldek sem. Az egyik zöld politikust ki akarják tenni a pártból, mert felső korlátot követelt. Nem egyezik a politikai képpel a véleménye, mert a zöldek 10 évvel ezelőtt is ezt mondták, és ha belehalnak is ezt fogják mondani.<br />
<br />
Nem lesz jó vége ennek az egész menetnek, de nem baj, a társadalmaknak mindig szükségük van a megújulásra.
https://willkommen.blog.hu/2015/11/22/szanalmat_erzek_az_atvert_menekultekkel_szemben/full_commentlist/1#c28647414
Válasz erre: Szánalmat érzek az átvert menekültekkel szemben
2015-11-23T14:18:44+01:00
2015-11-23T14:18:44+01:00
Irbisz
http://blog.hu/user/16367
<a rel="nofollow" href="http://www.welt.de/politik/ausland/article149148428/Das-ist-ein-Komplott-gegen-uns-und-den-Islam.html">www.welt.de/politik/ausland/article149148428/Das-ist-ein-Komplott-gegen-uns-und-den-Islam.html</a><br />
Erdemes elolvasni.<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.welt.de/politik/ausland/article149148428/Das-ist-ein-Komplott-gegen-uns-und-den-Islam.html">www.welt.de/politik/ausland/article149148428/Das-ist-ein-Komplott-gegen-uns-und-den-Islam.html</a><br />
Ami azt illeti, jogos a felelem a muszlimoktol, meg akkor is ha nemetek törtenelmi okokbol a sokkal szekularizaltabb törökökkel vannak tele, es igy sokkal job ahelyzetük mint a franciake. De az nem vigasztal senkit hogy ott rosszabb a helyezt, ha itt is rossz, es ami a pesszimizmust leginkabb taplalja, hogy a politikusok nem tesznek semmi erdemit, sirankoznak, panaszkodnak, de elöremutato, hosszutavon a problemat kezelö megoldas nincs a lathataron.<br />
Es pedig nem masert, mert a politikai korrektseg miatt nem lehet erdemben beszelni a kerdesröl, ha meg nem beszelnek rola nyiltan, ugyan mitöl sikerülne valamifele megoldast talalni …<br />
<br />
Nem veletlen az a felmeres, hogy a nemetek joval több mint fele nem hisz a sajtonak, mert a menekültek, terrorizmus, iszlam veszely kerdeskörben csak a mainstream blablat nyomjak, a negativumokrol, veszelyekröl, problemakrol nem beszelnek, hala a pc elveinek.<br />
<br />
Ma a nyelvoran 1,5 orat beszeltünk a temarol, a nemet anyanyelvi tanar, kameruni (hivö kereszteny) kolleganöm, meg en. A helyzet es a problema megiteleseben egyseges a velemeny, a kezelesben akadtak enyhe velemenyelteresek. Viszont a jövöt illetöen a tanarnö meg en (igen) pesszimistak voltunk, kisse elterö okok miatt.<br />
En a legnagyobb problemat a politai elit totalis ideologiavezereltsegeben latom, csak nyomjak a mara tulhaladott, es a problemat csak eszkalalo, igy önveszelyes polkorrekt liberalis rizsat, mint anno a parttitkaraink ostobabbik resze a komenista dogmakat. <br />
Csak ugyebar, ha a theorie vs. praxis összeferhetetlenseg kialakul, kellene valamit csinalni, mert aki nem valtozik, az meg fogja jarni.<br />
Mi volt a szocialista blokkban? Csak enyhe, semmit nem erö kiigazitasok, össze is omlott szerencsesen a tabor- a valtoztatni akaro es tudo kina meg latjuk hova jutott.<br />
<br />
Felek, hogy az egykori parttitkarokra hasonlito nyugati politikusoknak hala, par evtized es hasonlo helyzetbe kerülünk :(<br />
Csak butaknak valo üres lozungok es jelszavak, panaszkodas es közerzetmegnyugtato latszatintezkedesek, de erdemi valtoztatasra akarat sincs, csak ragaszkodnak egy jobb vilagban nemes, ma tarsadalmi öngyilkossaggal egyenertekü elveikhez halalig.
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28566614
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-11-11T18:53:01+01:00
2015-11-11T18:53:01+01:00
StanLee
http://blog.hu/user/297463
<a href="http://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar?full_commentlist=1#c28566398" class="reply_nick_16367" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28566398 );">@Irbisz</a>: Sajnos várni kell arra, hogy kézzelfogható eredményei legyenek legalább egy választásnak, utána ébred majd a párttagság, és ahogy Merkel körül kezd elfogyni a levegő, majd úgy fog módosítani az irányvonalon.<br />
<br />
Az egyik érdekes momentum az lesz, amikor egyre többen fognak a "listás" helyekről kiesni. Értsd azok a politikusok, akik az országos listáról kerültek be 3-4 évvel ezelőtt akár tartományi, akár szövetségi szinten. Ők nem azért lettek szavazógépek, mert lokálisan jó politikusok, hanem mert az erős CDU/CSU és Merkel bevitte őket a parlamentbe. Barátnőm nagybátyja CSU-s polgármester jelölt volt. Ő megmondta, hogy nem azért nem ő a polgármester, mert az emberek nem elégedettek a munkájával, hanem azért, mert pártpreferencia alapján szavaztak, és amikor indult, a CSU nagyon rossz állapotban volt. Erre Mo-n is rengeteg példa van.<br />
<br />
Az integrációt inkább nem piszkálom, mert nincs róla jó véleményem. Én személy szerint amiben tudok, segítek a menekülteknek, de nem adok önkéntesen arra pénzt, hogy Németországban kapjanak segítséget. A problémáikat nem akarom importálni, ill. nekik kell azon dolgozniuk, hogy az országuk megfelelően jó hely legyen. Ha eddig nem sikerült eredményt elérniük az elmúlt 5 évben, hogy normálisan foglalkozzanak velük, akkor ott vmi probléma van.
https://willkommen.blog.hu/2015/11/11/meddig_marad_merkel_kancellar/full_commentlist/1#c28566398
Válasz erre: Meddig marad Merkel kancellár?
2015-11-11T18:09:42+01:00
2015-11-11T18:09:42+01:00
Irbisz
http://blog.hu/user/16367
Az eleg kellemetlen lenne, ha marciusig, a feltetelezett valasztasi veresegekig nem valtoztat drasztikusan a politikajan, addig bearamlik ide ujabb 6-800 000, barmifele ertekteremtö munkara csak komoly kepzesek utan alkalmas ember. <br />
Akiknek jelentös reszenek esze agaban sincs valaha is dolgozni, a szocilais biztonsagert jönnek, csak tartsak el öket a hitetlenek, ez az allaspontjuk. Igy barmifele, az atkepzesükre, nyelvoktatasukra költött euro ablakon kidobott penz. Amit kapnak tamogataskent, arrol ne is beszeljünk. 20-30%-uk biztos hasznos tagja lehet a tarsadalomnak, 50% (+ a csaladegyesites utana a pereputtyukkal együtt 3x ennyi fö) jol eleldegel a segelyböl, keves vizet zavarva (viszont mas kultura, szocializacio, a mi szemünkben orbitalis köbunko tuskok a fenenagy muszlim öntudatnak köszönhetöen), a maradek 20 % meg amolyan hazai ciganyok modjara csencsel, lop, rabol, magyaran bünözö lesz, megalakitva majd az erös szir/pakisztani stb. maffiakat. Szuper.